Skip to content

اشتراک گذاری

قالب اینستاگرام فیلیکس

با احترام، فیلیکس

احتمالا تجربه‌ی شب‌هایی که با یه ذهن پر از فکر و ایده رو تخت رفته باشید رو داشتید! و احتمالاً میدونید که در این وضعیت خواب حرومه و هورمون‌ها از همیشه فعال‌ترن. اینو گفتم که بگم منم توی یکی از همین مدل شب‌ها، به فکرم زد «من که این همه فیلم و سریال دیدم» چرا پیج اینستاگرام با موضوع فیلم و سریال نزنم؟

همین شد که قالب فیلیکس اولین نفس‌هاش رو کشید! همون شب بلند شدم و فتوشاپ رو باز کردم و مدام شکل و خط و متن و رنگ اضاف کردم. صدتا لایه اضاف کردم و ۹۹ تا رو پاک کردم و خلاصه‌ش کنم، فیلیکس ساخته شد!

یک قالب مدرن در عین حال وینتیج (جمله‌م کلیشه‌ای بود ولی واقعاً چطور میشه؟)، یکم تاریک، یکم سینمایی، من ادم سخت پسندی هستم ولی واقعاً نظرمو جلب کرد. خیلی زیبا و درخور بود. یه مدتی هم ازش استفاده کردم و متوجه شدم نه! فیلم‌هایی که من دیدم کفاف یه پیج اینستاگرامی نمیخوره، همون در حد گپ زدن با دوستام باشه کافیه.

این شما و این هم قالب اینستاگرام فیلیکس؛ یه دستیار خوشگل و همه‌کاره، مناسب اون دسته از آدمایی که معتقدن هر لباسی مناسب یه مکانیه! این دست لباس مناسب پیج‌های فیلم و سریاله که بلاگری فیلم رو میبره توی لیگ قهرمانان. یه ظاهر زیبا و حرفه‌ای به پیج شما میده و کارشم توی جذب مخاطب و سرگرم کردنش رو بلده.

این نسخه ابتدایی قالب فیلیکسه، به زودی آپدیت میدم واسش، تا سبک‌تر بشه و امکانات جدید بهش اضاف بشه.

از بلاگری فیلم و سریال با فیلیکس لذت ببرید!
با احترام، فیلیکس.

برای دیدن قالب فیلیکس اینجا رو کلیک کن.

سجاد قلمبر

سجاد قلمبر

تلاش صادقانه یک طراح رابط کاربری و تولیدکننده محتوا.

اشتراک گذاری

Shopping cart